Merhaba kızlar hamileligmn başından beri decavit kullandm şuan yeni ikinci paketimi bitirdim ve doktor tekrar öneririm dedi doğuma kadr öneriyoruz dedi ve şuan 25 haftalık hamileyim artk kullanmak istemiyorm cnku ondan hariç vitamin hapı da kullanıyorum çok ilaç almak istemiyorm,sizler kullandnz mi kaç haftaya kadr kullandnz acaba