Anneolacakk 39 da suni sancı ile doğumu başlatırız dedi doktor çok korkuyorum bebeğim 2800 müş geçen hafta başka doktor özel hastanede 2975 dedi zayıfladı mı hemen 1 hafta da geri dedi ya sancıya dayanamazsam çok korkuyorum 😭😭
Gunes17 Anneolacakk hiç korkmaaa bende 13 temmuz da suni sancı ile doğuma alındım 0 açılma 0 sancı ile ve bebek kanalda değilken 1 buçuk saat sancı ile doğurdum vee hiç kesi dikisim de yok
Cdmmeskkyy Anneolacakk Bende büyük ihtimalle yarın suni sancıyla dogmu baslaticaklar bende çok korkuorm 37 haftaligiz
hunilimom Anneolacakk cihaz kaynaklı farklı ölçüm oluyor endişe etme kilo vermez ben ikisini de suniyle doğurdum sadece daha çabuk sancı hissediyorsun ama en zoru son bir saat fealn oda doğum başlamış oluyor tam açıklık oluyor sana ikinmak kalıyor
Anneolacakk Gunes17 Rabbim insallh bana da öyle bi doğum nasip eder suni sancıları başkasın da duyduğum kadarıyla çok kötü beni de korku sardı
Mrvkrpnr Gunes17 sancı verdikden sonra egzersiz falan başka bisy yaptınız mı hastanede beklerken daha hızlı açılsın diye maşallah baya erken olmuş sizin ki darısı başımıza
Gunes17 Anneolacakk bende suni duyunca çok ağladım olmaz felan dedim ama sonra da iyiki suni almışım dedim çok kolay rahat dogumum oldu
Cdmmeskkyy Anneolacakk Bebek kilo almioms 3 hafta gerideymis kilosu 2500 kilo zamanı gelmiş daha fazla beklemeye gerek yok dediler bu saatten sonra çok almaz ddler
Smeyye_9195 Aynı durumdayım 🥺 cuma günü tam 39 haftalik oluyorum karın çapı 2 hafta geriden geldiğinden suni sancı ile dogumu başlatıp alicam dedi cok korkuyorum. Açıklık falan da yok nasil olacak anlamıyorum
Smeyye_9195 Anneolacakk kilo bazen yanlış ölçülüyor bana gecen hafta 2700 gr almiyor demisti bu hafta 3050 gr dedi hala cok zayif diyor ve karın çapı küçüklüğünden alıyor benim bebegi. 2 hafta geriden geliyor
Smeyye_9195 Cdmmeskkyy 18 Ağustos 🥺 ne acilma var ne sanci vsr daha bebek kanalda bile değil suni sanci ile baslatacak
Cdmmeskkyy Smeyye_9195 Bende aynı durumdayım yarın verckler 1.5 cm açılma var ama önceki dogumdandr dediler