Churcill mrssari34 36 da 2950 demişti doktor perşembe tekrar bakacak 38 olmuş olucaz bakalım kaç gram almış kızçe ☺️
mrssari34 Rabia1- doktor iyi dediyse iyidir canm benim 36 da 2350 ydi şuan 3380 hızlıca kg alabilir bol süt muz cevizle destekle❣️
mrssari34 nurr0101 oy maşallah 🧿 Benim henüz doğum belirtim yok 38+2 deyiz 41 e kadar beklicez dedi doktorum bakalım sabırsızlanıyorumm
mrssari34 Serap-asel boyunu bilmiyorum canm kg almıyordu benim bebeğim yavaş alıyordu 32 den 35 e kadar hep 2300-2500 arası yavaş kg alıyordu haftada 30-50 gram alıyordu şuan 38. Haftamdayım 3380 olmuş beslenmeme dikkat etttim bol süt muz ceviz yedim 🥰