Kizlar bugün tam 30 haftalık olduk diyabet hastasıyım insülin kullanıyorum devlete gidiyorum sezeryan icin tarih vermedi ama ben dedim kacinci haftada alcan dedi elimizden geldigince 38 i bekleriz ama kötü giden birşeyler olursa 37 hafta dedi kesinlik vermedi anlayacaginiz simdi sorum şu benim doğum tarihim nezamana denk geliyo kizlar tam olarak isin icinden cikamadimda 🥺