Sevecenanne Kızlar fena halde grip oldum resmen ciğerlerim ağrıyor öksüremiyorum çok kötüyüm ne yiyip içeceğimi şaşırdım gögüs ağrım için napayım 30 haftalık gebeyim bu arada
Jura Sevecenanne canım bir çubuk tarçını bir taşımlık kaynat içine bir parça zencefil ekle demlensin sonra bir kaşık bal ve biraz limon ekleyip sıcak sıcak iç bana iyi geliyor kaç defa gripten kurtardı belki sana da etkisi olur.
Tuba06 Sevecenanne atesin cikiyorsa doktora git ateş iyi olmaz hamilelikte ben grip ve öksürük oldugunda sicak suya bal limon sirke 2 ser kasik koyup ictim birde tarsin 1 cay kasigi koydum cok iyi geldi bunu dene ama atesin varsa git bence doktora
Dyg34 Sevecenanne ateşin varsa burda zaman kaybetmek yerine doktora gitmelisin ateş hamilelikte çok tehlikeli ya da kaç haftalıksın bilemem ama parol iç atesini dusurmen lazım bence bir doktora görün derim damardan parol daha etkili olur
Elifcik34 Sevecenanne canm vakit kaybetme git ben evde geçer dedim 4 gün gitmesin ilerledi sonra gittim niye bekledim çok ilerlemiş diyip antibiyotik verdi parol ile ölüyorum baş ağrısı ve öksürükten uyıyamıyorum bile.heleki senin ateşin var hiç bekleme git