Kızlar merhaba 🌸 8 senelik bekleyiş, hamilelik boyunca korku telaş, 6. Ayda eşimin kalp krizi geçirip işten çıkarılması, stresten tansiyon sorunumun çıkması, 28. Haftada tansiyon kaynaklı erken doğum riski, 30 haftadan sonra bebişin 2-3 hafta geriden gelmesi falan derkeeennn cuma günü tam 38. Haftamızda sabah 08.30a gün verdi doktorumuz 🥹🥹
Doktor küçük bir bebek diyor daha fazla beklememiz bebeği riske atmak olur diyor 🥹 Korku, heyecan, merak, stres ne hissettiğimi, hissetmem gerektiğini bilmiyorum kestiremiyorummm 🥹 dualarınıza talibim 🌸🤲🏻