Arkadaşlar merhabalar bende 6 yılda verdiğimi mücadeleyi anlatmak istiyorum belki birine ışık olur bu yaşadıklarım umut olur 🥹☺️ 6 yıldır evliyim evliliğimin ilk bir yılında feci kanamayla bel ağrısıyla hastaneye gittim 1 aylık dış gebe olduğumu söylediler ve ameliyat dediler babam özel bir hastanede müdür olduğu için doktorlarla konuşup ilaç tedavisiyle düşürülmesini istedi öylede oldu ilaç kullandım kese düştü zaten o süreçte düşünmediğimiz için günüm geçmişti ama aklımın ucundan geçmezdi hamile olduğum zaten küçüktüm de o zaman aradan 7 ay geçti artık bu güzel duyguyu eşimle yaşmak istediğimizin farkına varıp anne baba olmaya karar verdik ama sandığımız gibi ilerlemedi hastaneye gittik sorunun olmadığını ve zamana bırakmamız gerektiğini söyledi doktorumuz ilaçlar vs devam etti tabi bu süreçte aşılama vs tüp bebek için gittik en son doktorun bize bir tarih verdi o zaman gidecektik sonra ben istemedim biraz daha bekleyelim dedim daha ne kadar bekliceksek 6 yıldır bekliyoruz hastane hastane geziyoruz yok yumurtalıklar tembel yok kist var biride bişeyin yok zamana bırak diyor 2 tane güzellik salonum artı arabamız vardı tedavi süreçlerinde maddi manevi çok zorlandık işyerlerimizi devren satılık verdik o parayla tedavim sağlandı ama bu süreçte hep özele gittim keşke en iyi doktorlara gittim açıkçası bu güzel duyguyu yaşamak için varımızı yoğumuzu sattık tedavi için ben o süreçte çok yıprandım ve işe girme kararı aldım patronumun 3 yıl olmamış çocuğu levatorun ilaç kullanmış banada kullan dedi ben tabi bugüne kadar herkesin dedıgı şeyi yaptım ilaçlar otlar çaylar falan ümidim kalmamıştı en sonunda kendisi pes edip gidip bana almıştı ilacı ve kullandım 22 gün sonra günüm geçmişti hamile miyim düşüncesine kapılıp üzülmek istemediğim için kendi kendime siyresten günüm geçmiştir dedim gece uyurken bi anda heyecanlı mutlu bir şekilde uykumdan uyandım içim kıpır kıpır içim içime sığmıyor nedenini anlamaya çalışsamda sebep bulamıyordum ertesi gün işe gittim iş yerinde test yaptım çift çizgi çıktı inanamadım tabi iş arkadaşlarıma gösterdim hamilesin diye bağırıp ağlamaya başladılar ben hayla inanamıyorum tabi hastaneye gittik sonuçlar doğruydu hamileydim şimdi çok şükür 7 aylık hamileyim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏❤️