Cansu3yldrm Her gitmemde bacağı ile kapatıyor gostermiyor.Genelde kızlar göstermiyor diyorlar doğrumu .?
M-Y2020 Cansu3yldrm yani bence değişiyor benim kuzenimin ikiside erkekti ve göstermedi 5 ayına kadar ikisinide çok geç öğrendi benim kızım olacak 12 de ihtimal verdi 14 de kesin dedi 16 tekrar gittim kesin kız alışverişe başla dedi detaylı var cuma günü onu bekliyorum
missawkward Benimki de göstermemişti bacaklarını ısrarla kapatıyordu kız diye düşündük bir süre doktor da genelde kızlar göstermez demişti ama en son ben artık sabredemedim öğrenmek istiyordum alttan ultrasonla oğlanın cinsiyetini gördük 😄