İsim öneriniz var mı ? Eşim sevinç ismini istiyor ama nasıl sizce ?
EvrimAnac Hayırlı olsun bence güzel isim değil
EvrimAnac hayırlı olsn ama bence daha güzel ısımler var tabi takdır sızın
Bende Elvin istiyorum
Aylin, Pelin, Ela, Eda 👍
Melis ve Ece yi beğeniyorum ben Sevinç güzel değil gibi :(