Gkcem9561 Kızlar 30 haftalık olduk sanki bu hafta ağrılar başladı yıkasammı diye düşünüyorum. Ağırlaşmadan sizler kaçıncı haftada yıkayıp ütülediniz ?
symag Gkcem9561 32 de utuledim şuan 35 olduk . Herseyimiz hazır. Şuan olsa o kadar şeyleri utuleyemezdim galiba.
Tufan_aras Gkcem9561 bende aynıyım bugün yıkayacağım ütüleyeceğim yarında artık hazırlıkları tamamlama vaktidir 😎
Dnzglsm_123 Gkcem9561 32′de yıkayıp utuledim. 33′de çantayi hazırladim. 35+6 oldum. İyiki yapmışım önceden. Gittikçe ağırlaşıyor vücut