35+3te hurma yemeye, yürüyüşe vs başlamamı söylüyor doktorum daha önceki doğumumda da yememi söylemişti ve 36+0 da erken dünyaya geldi bebeğim sizce ne yapmalıyım erken yemeye başlamamın bir faydası olacağını düşünmüyorum sizler kaç haftalıkta yemeye başladınız acaba?