serapinci Kızlar kaçıncı haftaya kadar göbekten yaptınız clexan iğneyi? Ne zaman kola yada bacağa geçtiniz?
Muhammedamine serapinci ben 20. Haftadan sonra bacak kol dönüşümlü vurdum bana doktorum demedi kendim rahat edemedim kanamaya başlamıştı 35. Haftaya geldik hala kol bacak dönüşümlü bir hafta sonra kesicem iğneyi ☺️
serapinci Muhammedamine ben 32. Haftamı bitircem göbekten yapıyorum hala ama artık zorlanıyorum bacağada kola da cesaret edemedim hangisi daha çok acıyor kol mu bacak mı😊
Muhammedamine serapinci kol çok morarıyor az acıyor tek başına vuramadığın için zor , bacak daha çok acıyor morarmıyor ama beze oluyor tek başıma vurabildiğim için eee birazda alıştığım için bacak daha kolayıma geliyor acı olayını artık aştım haliyle
serapinci EzgiKizilates ne güzel bende devam edeyim bari karnım iyice sert olunca korkuyorum bebeğe denk gelicek diye🙈
serapinci IlaydaOrhanKopuz ay ne güzel bende devam edeyim bari karnım iyice sert olunca korkuyorum bebeğe denk gelicek diye🙈
IlaydaOrhanKopuz serapinci gelmez gelmez o mümkün değil 😀 koldan yapamam zaten bacak da beze oluyomuş ondan göbeğimden devam zaten nasipse 8 gün kaldı doğumuma
Segucay Merhabalar ben de her gün bir defa iğne vuruyorum göbekten yalnız bazen çok morarıyor bazen morarmıyor kantaron yağı sürüyorum masaj yapıp daha önce kol ve bacaktan vurmayı hiç denemedim sizler morarmaları geçirmek için neler kullanıyorsunuz ne önerirsiniz☺️
serapinci Segucay valla ben hiç birşey yapmıyorum morarsada kalıyor öyle zaten çok ovalamayın bastırmayın deniliyor bende ellemiyorum 😊
brcbk 38+1 hala göbekten yapıyorum bir kere bacak denedim kasa denk geldi kanadı göbekten çok rahat ediyorum
serapinci EzgiKizilates aslında bana da öyle acısı azaldı ama karnım büyüdü ya bebeğe gelir mi diye korkuyorum 😊🙈