01180322 Geçen randevimda doktor bnde mantar olduğunu soyledi fitil ve krem verdi şikayetlerim azaldı ama bana meyve tatlı ekmek cikolags vs hicbirsey yeme dedi . Ben Almanya’da yaşıyorum acaba Türkiye’de de herhangi bir doktor enfeksiyonu olana meyve yeme dedi mi yada siz yediniz mi?
Canles 01180322 çikolata tatlı karbonhidrat yasaklıyorlar da meyve hiç yasaklanmadı bana bir de hamilesiniz yani vitaminli meyve
hllglck 01180322 Tatlı şeylerin mantarı beslediğini bende biliyordum ama meyvenin de yasak olması üzücü olmuş. Bende de mantar var 🫠 yeşil elma filan tüketirsin olmadı sadece. O öyle tatlı bir meyve deil ztn kan şekerini de hızla yükseltmiyor. Bi de ev yapımı yoğurt, ev yapımı kefir ve ev yapımı turşu tüketmek çok faydalı.
01180322 Canles bnde ona şaşırdım.18 haftaligim. Hadi çikolatayi tatlıyı anladım da meyvedede şeker var diye asla dedi. Eşimde asker gibi en ufak bişey görse tartışma çıkıyor 😅niye yedin diye. Bnde gelişimi için endişe ettim
Canles 01180322 yaa kıyamam😅 siz bol bol ceviz, avakado, kefir, ev yoğurdu, badem , fındık ,fıstık bunlardan devam edin 😅
Hilalgurce 01180322 mantarda bir enfeksiyon çeşitidir ilaç yazmış ilmasi lazım antibiyotik yada fitilli birşeyler. Erken doğum yada düşük ağırlıklı kiloda bebek .. bu en kötüsü tabi tedaviznizi ihmal etmeyin bendede idraryolu enfeksiyonu çıktı moralim baya bozuldu kasigim ağrıyor diye kaç aydır söylüyorum artık bozuk musluk gibi isemeye baslatinca ilaç yazdı antibiyotik bebem iyidir inşallah
01180322 hllglck a çok teşekkür ederim önerileriniz için, herşey yasak gibi olunca daha önce yemedigim herşeyi yiyesim geliyo bide guatr çıktığını öğrendim bugun😅
01180322 Hilalgurce 18 hafta bitmek uzere şimdi haftadiyla uyumlu denildi de , kafasına takiliyo illa insanın. İlerlemişte sanırım. Fitil verdi kullandım insala geçer
Canles 01180322 ya ne demek bir de salatalık geldi aklıma o da kurtarıcı vücut içinde antioksidan ben çoğu zaman acıkınca salatalık yiyorum hatta cacıkta çok iyi gider soğuk soğuk. ❤️