gkce_12 bende 4. Haftanın içinde ilk kontrolüme gittim. Miniminnak bir yuvarlağı gösterdi Dr kese burda diye. Ama gormesekte önemli değildi çünkü haftası çok küçük dedi. Bu pazar benimde randevum var 6. Haftanın icinde olacak inşallah kalp atışlarını duyarız saglicakla