Az önce 2.dozu vuruldum. İlkinde çok sıkıntı yaşamadım sadece ilk gün kolumu kaldırınca ağlıyordu şuanda Buda aynı durumda bir sıkıntı yaşamadım şükür 🤲 bence vurulması gerekiyor sadece paslı eşya diye düşünmeyin doktorum bana kedi köpek bile tırmalasa tetanoz devreye girer dedi