1palyaco Merhabalar ben kürtaj oldum üç ay korunmam gerekiyor . 40gün geçti . 29Temmuz adet olmuştum bugün sabah kalktığımdan çamaşırımda kahverengi leke vardı. Adetimin ilk gününden bugüne üzerinden 16gün geçmiş oluyor . Sizce böyle bir ihtimal var mı?
Bebeklerim2p Ben 40 gün oldu boş gebelik geçirdim kürtaj oldum hiç adet olmadan Hamile kaldım üstelik kürtajdan 5 yada 1 hafta sonra hamile kalmışım 🙂 6+2 şuan
Bebeklerim2p 1palyaco Teşekkür ederim Aminn sizinde olmuş olabilir biraz daha bekletin isterseniz ben rahime konar konmaz farketmiştim erken gebelik testi yaptım aşırı silikti gündüz yapmıştım akşam tekrar yaptım bi tık daha koyu oldu ertesi gün tekrar yaptım koyu çıktı çok şimdi hamileyim işte sİz varmış gibi hareket edin yine de 🙏🧿❤️
1palyaco Bebeklerim2p teşekkür ederim bilgilendirme için aynen ona göre hareket edeceğim ,aslında iki ay daha hamile olmak istemiyorum doktorum öyle önerdi . Ama normalde çok anne olmak isteyen biriyim . Eğer şuan değilsem iki ayın sonunda inşallah hamile olurum 💜🙃