1prensesannesi_ Kilzar iki üç gündür aralıksız karnım ağrıyor sanki regl olucakmisim gibi sizler de oluyor mu yani karnım ağrıyor sanki her yerim ağrıyor gibi düşünüyorum mesela belim kasiklarim ayaklarım falan sizde de oluyor mu yoksa normal bı durum mu ☺️🥺
symag 1prensesannesi_ benimde aynı acaba klimadan usutuyor muyum diye düşünüyorum. Sancı olmadığı belli karın ağrısı.
Seval2468 1prensesannesi_ 37+3 um bende aynıyım belim, karnım, ayaklarım sanki tüm vücudumu dövmüşler gibi bir ağrı var . Hareket edince biraz azalıyor yatınca daha fazla artıyor. Birde bende romatizma var havalardan oldugunuda düşünüyorum vücut agrimin
Sinop123 Ben 35 haftalıgim işiyor muyum akintimla su mu geliyor anlamıyorum başına gelen var mı sadece vajinamda ağrı var benimde
Sinop123 1prensesannesi_ yok iç çamaşırında farkediyorum anlamıyorum sarımsi akıntida oluyor onla beraber bayağı ıslaklık oluyor
1prensesannesi_ Sinop123 o bnde de oluyor canım bebek artık baskı yapıyor ve rahim büyüdüğü için akintimiz çok geliyo bnde şu falan sanıyorum ama değil ama istersen bı doktora git için rahat eder en azından bnce normal sağlıkla kucağına al bebeğini 🤗🤲🏻🤲🏻
1melekannesi3858 1prensesannesi_ kız dünden ben geldim cok korktum test yaptılar dedim kesin suyum geliyo ben doguruyorum dedim de meğerse değilmiş afedersiniz idrar kaçırıyorum haftam benimde bugün tam 37 bu haftalarda sık karşılaşılan şeymiş ama bende çok sinir ve nefret oluyorum
1prensesannesi_ Poncik38 aynen canım demek ki normal ama çekilecek gibi değil 9 aydır regl olmayınca ağır geldi ağrısı unutmuştum ne güzel 🥴😂😂
Misbah Haftaya girdim zaten yarı ölü gibiydim şimdi regl ağrısı çeker gibi bel ağrısı çekmeye başladım allah yardımcımız olsun