Merhaba kızlar. Hamilelikde kendinizi nasil hiss etdiniz. Kendi gozunuze nasıl gorundunuz. Çirkinmi guzelmi. 😊
Ben gunluk hayat haric hamileliyimi o kadar guzel gordum ki…kendime o kadar yakıştırdım ki…normalde kendimi bedenimi sevemeyen ben resmen hamilelikde kendimle ask yasadim çunki kiloluydum 78le kadım 80 olmusum su an 31 haftaya giricez…Allah her kese boyle guzellik versin♥️ tabiki zorlu hamilelik gecirdim dusuk riskleri kanamalar hastanede evde yatmalar…ona ragmen kilolarima ragmen kendimi o kadar guzel hiss etdim ki Anne olmak çok yakişiyormuş bir kadına. Butun Anne olmayı hakk eden kadinlarımız inanınki çok guzeliz🤭🤲🏻 gunluk hayatda esim yuzunden stressli hamilelik gecirsemde bebegimle her zaman huzur buldugumu gordum. Oglumla biz bize yeteriz dedim. Hazir olmadıgım beklemediyim anda geldi hayatıma ilk baslarda kabul etmedim edemedim ama zaman gectikce cok alıştım. İyi ki olmus diyorum♥️
Esim yuzunden keske bazen aldirsaydim dedim ama Allah beni o kadar baglamis ki bebegime simdi iyiki var diyorum. Onun icin yasıyorum sanki♥️🤲🏻♥️ Butun dualarım bana hepimize Anne olmak isteyenlere Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasib etsin insallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️♥️♥️♥️