Kızlar hem doğurmak istiyorum hem doğurmaktan korkuyorrum😂 Sancı çekmekten falan değil kesinlikle sancı bana kolay geliyor. Ama doğum evresinden, gidişattan korkuyorum, her şey rahat kolay geçecekmi diye. Ya evde yanlız olursam sancılarım başlayınca, ya evde suyum patlarsa hastaneye kadar suyum biterse bebek içerde susuz kalırsa gibi düşüncelere giriyorum. Doğum öncesi harbiden psikoloji bozuluyor insanda, derlerdi de inanmazdım.