myangelson 30 yaşımdayım , 1bucuk senedir evliyiz 2 aydır çocuk istiyoruz 🙈😀😀 ama doktora 6-7 ay istediğimizi söyledik ilgilensin herhangi bir problem var mı yok mu diye. Biraz takıntılıyım ben , ne yapacaksam her şey uygun ortam ve koşullarda olsun isterim. Eşimi de zorla test vermeye gönderdim. Çok şükür bir sıkıntı yokmuş. Gerçekten 6-7 ay boyunca denemeye devam edeceğim. Olmazsa o zaman Farklı tedavilere yönlenirim diye düşündüm. Geç kalmak istemiyorum 🥴