Ben normalde baska hastanede kontrollerime gittim hep son kontrolumde cuma gunuydu bebegimi 3650 olctu doktor biz burda dogum yaptirmiyoruz baska hastane bul dediler. Hayır madem doğum yaptirmiyorsunuz 9 ay boyunca niye gebe takibi yapıyorsunuz orasını da anlamış değilim de neyse bende apar topar baska hastaneye pazartesine randevu aldim benim bebeğime de iri bebek dediler acil sezaryen daha fazla kilo almasın dediler 4330 gram olmuş bu çocuk sen nerdesin bu saatte kadar diye beni azarladılar apar topar acile sevk ettiler neye uğradığımı şaşırdım dedim ki bu çocuk cuma günü 3600 du nasıl 4300 oldu onlar yanlış olcmuslerdir dedi acildeki doktor 4150 gram olctu beni apar topar sezaryen aldılar sonuç bebeğim 3350 gram doğdu dünyanın en gereksiz sezaryenini olmuş kişisi olabilirim. Doktorların ölçümlerine de inanmıyorum artık ameliyattaki doktorum bile bu hastanın olcumlerini hangi gerizekali yaptı diye bağırdı. Ben ameliyathaneye gidene kadar 5 doktor gordu hiçbiri de bu bebek küçük demedi