Kizlar 6+1 haftalik hamileyim dun yaklasik yarim saat yurumek zorunda kaldim cok yoruldum eve geldigimde acik kahverengi akintim oldugunu gordum ara ara az devam etti simdi hala da cok az geliyo 😔 neden olabilir hastanelerde acik degil bugun dusuk belirtisimi bu napicam cok korkuyorum yardim edin 😢