Gultenaslan_27 Kızlar ikinci çocuğuma hamileyim 19 haftalık oldum ama hala hareketlerini tam hissedemiyorum sizdede oluyomu
annesi53 Gultenaslan_27 evet canım benimde 2. Gebeliğim 21. Haftadan sonra net başlıyor 25 oldum hala düzensiz :))
Gultenaslan_27 seyma3737 benimde öyleydi canım ilk gebeliginde 22 haftalıkken hissetmiştim ben bunu daha erken hissederim dedim ama bunuda hissedemedim daha
Elifaras_ Gece yatarken karanlık bi odaya geç. Ayaklarını karnına çek. Dizlerin bükülü olsun yani. Sırt üstü uzan ellerin karnında ve sadece bebeğine odaklan hissedeceksin
seyma3737 Elifaras_ bu gece deneyim bakalım inşallah unutmazsam ben biraz kiloluyum ondan hissedemiyorum diye düşünüyorum
Mom_83 Canım ben 19. Haftada çok az hissettim ama açıkçası anlamamıştım çok 20 den sonra artık net ben buradayım diyor 😊