Ulvana affa sağ salim inşallah biz sıcaklra denk geldik sen son haftalarını artık biraz yağmurda geçiricem kolay olur
Melekinci 37_+ 3 gunum. 1 hafta sonraya sezeryanim var. ama oyle hiss ediuorumki erken olucak((( cok korkum var , ayak uste duramiyorum.
Melekinci Aybkdmr 37+3 gunum. Sancim yok. Fakat 3 gun once nst-de sanci cikdi. Bende de kasikda agri oluyor ayak uste olunca
Rabissssscee Ulvana doğumdan zerre kadar korkum yok normalde de sezeryandan da asla da olmadı 😕 ben 8 sene bekledim korkular onun korkusu 🥹
Nehirsude 1melekannesi3858 benle aynı gibi birşey bende 37+3 üm iki haftadır kanalda hayırlısı ne žman doğarsa inşallah erkenden olurda dayanamıyorum artık😕
1melekannesi3858 Nehirsude valla canım benim suyum 8cm kalmış heran hersey olabilir dedi doktor yani o yüzden biliyorum ne zman gelirseler sağlıkla gelsinler inşallah
1melekannesi3858 Nehirsude hayırlısı olsun inşallah canım Rabbım korktuguna ugratmasin inşallah benimde perşembe var beni 3 günde bi muayne ediyorlar Rabbım hepimizin emeklerinin karşılığını almayı nasip etsin evlatlarımızı bizlere bağışlasın inşallah