4228 Kızlar merhaba 3 gündür tansiyonum 14/9 - 15/9 değerleri arasında çıkıyor yarın doktor randevum var doktoruma sordum henüz dönüş yapmadı bana sizce bebeğime zarar verir mi acile gitmeli miyim ?
hunilimom 4228 stres yapma stres daha çok yukseltir bu süreçte tuzu kes bol su iç ekmek gibi şeylerden uzak dur dinlen bebeğin hareketlerini takip et tek sefer mi çıktı yoksa bir gün boyunca mi eğer gün boyuysa bı acile gidip veya doktoruna erkenden muayene olabilirsiniz
hunilimom 4228 o gün stres felan olduysan ondan da yükselmiş olabilir ama yinede bı gidip baktrmakta fayda var
Zeyzey055 Limonlu su iç canim çayına da limon kat en korktuğum şey ilk gebeligim 32 de oldu tansiyondan aklim çıkıyor tansiyonum çıkacak diye… bol su limonlu su iç ayaklarini havaya kaldır dinlen uzan sıcağa çıkma yazın tansiyon cok fena
4228 Zeyzey055 gittim bebeğim doğdu şükür 🥰 vücudum artık bebek geliyor diye alarm veriyormuş doktor hemen yatış verdi
Pinarcey1 4228 4228 hiç mi düşmedi tansiyon benimde arada çıkıyor sezaryen mı buarada güle güle büyütün bebeğinizi uzun sağlıklı bir ömrü olsun inşallah