Yagmurella4165 2 gün geçince 1.2 işi şuanda şuanda 9 gün gecti idrarda çıkmadı ama yinede içim rahat etsin diye kanda vermeye gidiyorum gec döllenme olabilirmi sizce çıkarmı ilk çocuğumu 10 günde 2.3 le öğrenmiştim bu arada
_Hill_ Yagmurella4165 hakkında hayırlısı canım bende sonuç bekliyorum 22 gün gecikmem.Seninle konuşmuştuk gecikmenin 10.günü 2.3 çıkmıştı şimdi 22.günü gene kan tahlili verdim bakalım ne çıkıcak benim pek ümidim yokta tarlusal aldım ilk defa adet söktürücü içiçem eğer bebiş yoksa okadar umudum yok sen dülün😄İnşallah senin vardır
Minervaztrk Yagmurella4165 Allah seni ve hepimizi hayırla ve sağlıkla kavuştursun inşallah mucizelerimize… 😇