Ha bide oksapar çünkü kanda pıhtı çıktı iğneyi yazdırmak için 4+6 da doktora gittim keseyi gördü henüz küçük dedi 2 üç haftaya gel dedi ama sormayı unıttm bebek görülüyor mu içinde diye belkide küçük olduğu için görülmez ama endişeliyim Allah sağlıkla kavuştursun yavrularımıza inşallah