Aselnesli Merhaba sevgili anneler Çakmak erdem Hastanesinde sezeryan doğum yapıp memnun kalan varmı son zamanlarda 4 sene önce kızım orda dünyaya geldi ancak şuan ne durumda bilgisi olan yazabilir mi