Yorgn Günaydın kızlar 2.sezeryanda tüp baglattim hala toparlanamadim 16 gun oldu dikis acisi felan unuttum ama karnimjn ici cok agriyor anlamadım ben de .doğum sonrası kontrolde normal dedi dr yoktu asistan vardı. Ama için rahat değil tüpler i bağlantınca mi böyle oluyor acaba?Ne zaman iyileştiniz?
Gozde_32 Yorgn bende bağlanmak istiyorum eylulde ikinci doğumum bilg yok bekleyim bende yukarda kalsin
KadersizMelek Yorgn ikinci sezeryan da iyi bağlamışlar ya ben de ısrar ettim ama bağlamamışlardı, malesef korunurken kaldım tekrar, birde riskli gebeydim plasentam yapışıktı. Şimdi bu sezeryanda bağlatmayı düşünüyorum. Peki ağrı için doktor ilaç vs vermedi mi
Yorgn defneemom ilk Sezeryan da ben de öyle oldum.bilmiyrm ayağa kalktım şükür ama bu ağrı çok başka ya
Ndt Yorgn 20 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Bende tüplerimi bağlattım ama sizin gibi olmadı bir haftada toparlandım.
Yorgn Ndt ben niye böyle oldum ki genel anestezi ile acil oldu acaba ondan mi ki? Iç organlarım açıyor sanki
Mikemmelbiranne Ndt tüp baglatma operasyonu ve sezeryan ameliyatı toplam ne kadar sürdü sizin ? Bende düşünüyorum da karar da veremedim zor olur falan die korkuyorum açıkçası
Ndt Yorgn ya bu da benim ikinci sezeryanım. İlkinde çok daha kötüydüm. Belki hepsi farklı geçiyordur bilemedim. Siz yine isterseniz bir doktorunuza danışın. Birde ağrı kesicilerinizi mutlaka kullanın bol bol yürüyün. Daha çabuk toparlanırsınız.
Yorgn Ndt olabilir evet ben de ilkinde dah çabuk toparlaklayım.devlet hastanesi olduğu için doktorum yok malesef sonrasında kontrol edenlere sordum hep normal dediler.ama ne bilim normal gelmiyor bana 😑
Ndt Yorgn bir gariplik olduğunu hissediyorsanız belki özelde bir kontrol olun imkanınız varsa hem içiniz rahat eder. Umarım bir an önce iyileşirsiniz.
Ndt Mikemmelbiranne sezeryan toplamda 15-20 dakika kadar sürüyor. Tüp bağlama için doktorum her biri için birer dakika sürer demişti.ilk sezeryanımdan farkı yoktu açıkçası anlamadım bile.
Mikemmelbiranne Ndt böyle olmasına sevindim açıkçası hep kafama takiliyordu biraz içimi rahatlatıniz. Peki özelde mi oldunuz yoksa devletteki?
Ndt Mikemmelbiranne özelde oldum. Ekstra 1000 tl aldılar tüp bağlatma için. Eşinizin de onayı olmadan yapmıyorlar ama.
Mikemmelbiranne Ndt ben devlet hastanesine gidiyorum oradaki doktoruma sordum oda sezeryan olurken yapabiliriz dedi ama onun için ek ücret talep ederler mi onu bilmiyorum