Kızlar ben her sabah karadut özlü yoğurt yapıp aç karına tüketiyorum, sonrasında kahvaltımı yapıyorum, acaba herhangi bi zararı olur mu bilemedim yani şeker açısından, normalde tatlı şeyler yemiyorum hiç, doktoruma da gittiğimde soracağım ama sizlere de bir sorayım dedim