Dilruba2121 Ozoooo Doğan güneş 😂😂birkaç saat sanırım 😂😂1 saata gideceğim yatış için. Normal doğum başlatılacak
Sbry98 Portredekitirtil allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin inşallah herşey güzel geçsin bir an önce evinize çıkın bebişinizle 😊