alpmomm_ Kızlar tüp bebekle hamile kaldım ve hormon ilavlsri kullandığım için büyük bi ihtimalle beyin basıncım tekrar yükseldi hamileyken BOS boşaltıran oldu mu başım felaket ağrıyor