Mti2209 Kızlar merhaba bebeğim 5 günlük göbek deliği sarı gibi kuruduğu yerden değil göbeğinden düşmek üzere içeriside sıvı bir şey var gibi , bu gün doktora gideceğiz ama merak ettim yaşayan var mı?
Mti2209 Ozoooo ıslatmıyorum zaten hiç ama internette bebeği hastaneye yatırıyorlar falan yazıyor korktum
Ozoooo Mti2209 yok ya göbek düşmeden banyo mu yaptırdın ben öyle yaptım ıslanınca yeşil gibi oldu iyice kuruladım açık koydum geçti
Mti2209 Ozoooo yok hayır banyo yaptırmadım gittik doktora doktor sprey verdi çok şükür önemli bir şey değilmiş