Sssssbvxx Yeni doğan yani 1 numara bez aldık üstünde 2bucuk kilo yaziyo ya bebeğim kilolu doğarsa doğru bez numarasimi aldık sizce
Hilal2901 Sssssbvxx 4 kilo doğdu 1 numara bezi kullandık birdaha almadık 2 numaraya geçtik 😂 ama 1 de oldu yani kullanabildik
ikiprensannesi__ Sssssbvxx 1 numara 2-5 kilo arası bebekler için kullanılabilir bende bir numara aldım hatta iki paket aldım hemen 2 numaraya geçilmez merak etme 5 kilo doğmazsa tabi
Hizligonzales Sssssbvxx oglum 3100gr dogdu 1ay boyunca 1numara bez kullandik 5kiloya kadar kullaniliyor diye biliyor 1numara bezin.
Elif_p Sssssbvxx ilk aşamada 1 olur ama 1 numaradan stok yapmayın 2.ye hemen geçiyorlar duruma göre hareket edin