PrensesAnnesi_42 ben hamilelikte gidip ilaç değiştirdim en hafifini verdi yine de kullanma dediler çapadan takipliydim, hele spreyi asla dediler. Nefes tıkanması içinde b grubu astım spreyi verdiler parol gibiymiş bi kaç kez kullandım ama onda sıkıntı yokmuş gidin bi görüşün genelde içlerinde kortizon var bebeğe hayli zararlı