Lindam06 Kızlar 14 haftalık hamileyim sağ tarafımda kimi zaman böyle az az yanma gelip gidiyor karnımın içide yanıyor. Yaşayan varmı aranızda doktor hersey normal dedi buyudukçe olurmuş.
Lindam06 tgba-17 kaç gün yaşadınız idrar enfeksiyonuöda cıkmıştı benım tedavi gördüm doktorum cuma günü kan tahlili aldı hersey yolunda dedi enfeksiyoda dahilmi onu sormadım heyecandan. İnternet te okudum oda yaparmış böyle yanma hısleri 😥
tgba-17 Lindam06 valla bende enfeksiyon sandım benimde öyleydi ama ne bilim üşütüyor muyuz ondan da olur benim ilk gebeliğimdede oluyordu kötü birsey olsa zaten söyler doktorlar sıkma kendini canım
Lindam06 Üşüyoruz bence cam açık yatıyorum ayakta terlik bir var bir yok ara sıra soğuk ta içiyorum. Haklsıınız 🥰