27 haftalıktan beri bayadır sancı çekiyorum en son doktora gittiğimde normal demişti şuan 37 +2 haftalık hamileyim 3 gündür baya sancılarım var ve bebeğimin hareketleri azaldı eskisi gibi sık sık tekme atmıyor önce belimden vuruyor sonra kasıklarıma ve vajınaya doğru iniyor sancı sabah koyu sarı bir leke geldi acaba bu leke ne anlamadım ilk gebeliğim ve ayın 22 sinde sezeryan olucam bu lekelenme normal mi