Gozde1 Arkadaşlar bebeğinizin hareketlerini hissetmeye nezman başladınız ben 23 haftalık hamism ama arada küçük kramplar oluyor amahareketilerini anlayamıyorum bebek erkek sözlerin durumları nasil
Jura Gozde1 ben 16. Haftada hissetmeye başladım şimdi dahada güçlendi hareketleri.dışardan gözle bile görebiliyorum.özellikle eşim elini karnıma koyduğunda hareketleri artıyor 😊
sonsuzmasalim Gozde1 ben 17 haftalıkken hissetmeye başlamıştım ama insandan insana değişiyor. Ebem bana en geç 21 haftalıkken hissetmen gerekir demişti🤷🏽♀️
Handanby Gozde1 benim ilk gebeliğim 14 ten beri hissediyorum ama 19 da ilk tekmeyi attı ogünden beri her gün hissediyorum baya vuruyor artık 😊 Dışardanda görünüyor artık belli oluyor vurunca 🥰
OgretmenEva Gozde1 15. Haftada kelebeğim kanat çırptı 🤩 20. Haftada çok net hareket ve hıçkırmalarını hissettik 23 haftalığız artık çok daha net 💕
Gyed Arkadaş 16 haftalık erkek bebege hamileydi tekme atiyo dedi bende inanamadim ama ben 18 haftalik hamileyim kızım olacak halen tam olarak hissetmedim
Zehra27 Bn 22 haftalıqım hissediorum kızlar. 20. Haftam da hissetmeye başladım tekmelerini hissediorum çok şükür 😊😊😊
Zehra27 bukna evet bnde saqdan hissediorum. Ultrasonda baktıqımda kafası solda oluo ayakları saqda belki de o yüzdendir:) sizinki kız mı erkek mi
Goncaaa Ben de 20. Haftamda hissetmeye başladım kızımın hareketlerini şimdi 23+5teyiz artık dışarıdan da anlaşılıyor babasına aşırı oynuyor 😍 daha 10 dakika önce de teyzesiyle oynadı miniğim ❤️ Bambaşka bir duygu 😇
Doga_deniz Gozde1 canım ilk bebekte 20. Haftadan sonra hissedersiniz diyo doktorlar ikinci üçüncü bebekte 15 16. Haftada hissetmeye başlayanlar olabiliyormuş. İlk bebeğinse belki anlamıyosundur 🤷🏻♀️
Gozde1 Doga_deniz evet ilk bebek ama 23 haftalık ya sadce küçük kramplar oluyor eğer hareketi oysa da anlayamaiyirm herkes belirgin diyince korktm
Mrveglsn Gozde1 benim 22. Haftam ben 15 haftalıkken hissetmeye başladım şimdi daha belirgn dışardan bile gözlemleyebiliyorum hissediyorum bulunduğu yeri ve her tekmesinde gülesim geliyo🤭🥰