Seastar88 Alısverıse gittikçe sureklı buyuyen karnımdan dolayı buyuk beden külod almıstım e bebekten baby mom marka😒Ama daha bir kaç sefer giymeme ragmen lastikleri söküldü hep iğrenç bi hal aldı.Hiç memnun kalmadım.Siz hangi marka önerirsiniz?
MerveTeyze Seastar88 ben büyük beden bambu çamaşır almıştım bi kaç tane aylardır çık rahatım normal bedenim xs iken medium almıştım
deniz2812 Seastar88 suwen indiriminden aldım 105 liraya güzeldi. Ben ilk gebeliğimde almıştım baby mom e bebekten bunda da aynısını kullanıyorum. Az kullanıp kaldırmıştım belki ondan bilmiyorum şuan bi sorun yok
MerveTeyze Bambulara baktın mı bende normal çamaşır büyük beden aldım olmadı kesti bunlar daha esnek yapısı sanıyorum
adatuna Süven’den aldım çok memnunum bir paketi sürekli yıkayıp giymeme rağmen hiçbir deformasyon olmadı
Seastar88 Yeniden alısveriş yolu gözüktü😁Bir çamasırdan bir de 37 den 41 e cıkan ayaklarımdan yüzün gülmedi🤭