Gulsummldr Seresozge ben☝🏻 Fatma bilgehan da muayene oldum hep. Ondan sezaryen oldum. Memnunum. Hastane iyiydi. Doktorum iyiydi. Bi sorunum yok.
Gulsummldr Seresozge bilmiyorum ne bekliyolardı ama benm sorun olarak gördüğüm birşey olmadı. Oda sürekli temizleniyodu. Doktorum ilgiliydi. Yemeklerde sorun yoktu. Hemşireler her çağırdıgında yanında. Küvözü var. Bilemedm neyi begenmemişler. Normal doğumda beklentiler farklıdır belki
Seresozge Gulsummldr hastanenin yorumlarına baktım da hiç olumlu birsey söyleyen olmamış özellikle doğum bölümüyle alakalı. Hemsireleri ilgisiz doktorları da ilgisiz asistanlar ters dogumda azarlananlar falan olmuş🤔
Gulsummldr Seresozge dediğim gbi normal doğumda beklentiler farklı olabilir. Sizi yanlış yönlendrmk istemem
Gulsummldr Seresozge 1100normal doğum. uzman doktorda 1400. 1675sezaryen. uzman sezaryen 2150. 3500 tl istege baglı sezaryen. Bunlar 2018 fiyatları. Ocakta hepsine 200-250 gbi zam gelir dediler