Kızlar ben doğum yapalı 50 gün oldu ve hala kanamam bitmedi ve bu beni tedirgin ediyor 3cu doğumum ama bu doğumum da beni çok ezdiler zor kendime geldim bebek iri olduğu için ondan olabilir mi bilmiyorm benim gibi böyle bişey yaşayan varmı ne zaman geçti en geç kanamaniz ve birde ayıptır demesi ish@l de hıc geçmiyor 50 gündür çekiyorum varmı benim gibi bunları yaşayan