Zehrabal1 gece 2 20 de suyum geldi. sanırım 4 4 buçuk arası yoğun sancılar başladı 9 30 da doğum yaptım. En zor acıdoğum anına kadar ve son dakikaya kadar çektiğim sancıydı sancı odasından doğumhaneye gelesiye kadar acıdan nefesim kesilmeye başladı. Doğum anı çok rahat oldu kabız olmuşsun sanki büyük tuvaletini yapmaya çalışıyorsun rahatlıyorsun gibi bir histi. Ama o sancıları çektiğim saatleri gözlerim kararark hatırlıyorum şuan.