Kesinlikle Esenler Avicennaya gitmeyin, evet dogumda ebem Kübra hanim ve doktorum Elcin hanimdan cook memnun kaldim, aslinda sadece ebe yonetti doğumu Elcin hanim son dakika geldi ,hatta onun gelme saatini bekledi ebe suyumu patlatmak icin çünkü hastabeye tam açıklık ile yatisim oldu tüm sanciyi evde cekip dayanilmayacak dereceye gelmeden gitmedim. Elcin hanim sadece doğum aninda geldi kısaca ama tatli biri sikayetim yok dikişlerimi o dikti , ama odalar ehh iste ama bize kurban bayrami sonu zamli fiyat 8 binden 10 bine cikti normal dogum demislerdi, ben 8 eylulde dogum yaptim yine zam yapilmis 13 bin tl istemişler esimden, ikincisi dogum ekibinden memnun kaldigim kadar bebekle ilgilenen ekipten memnun kalamadim, 3.dogumum ama tecrubesizmisim gibi sürekli yonlendirmeye calismalari, bebege kan şekeri azcik düşük cikti diye kocaman biberonla mama vermeye ve bixede verdirtmeye calismalari gece boyu bizi uyutmadan kan almaya gelmeleri bir yana, tam taburcu olacagimiz zaman bi anda son kez kan alicaz enfeksiyon yuksek cikarsa yatirabiliriz diyip ,bebegimi sebepsizce yogun bakima yatmali diyerek ilk günümüzü,hatta ilk haftamizi burnumuzdan getirip streslere girmemize sebep olmalari yüzünden asla asla birdaha o hastaneden yöne bile bakmam bırakın gitmeyi,
Ben bebegimi daha ilk günden oraya birakip en az 1 hafta yogunbakimda oldugu icin goremeyip aglayarak sütümü de kaybedecektim çünkü 3 bucuk saat aldilar o anlarda bile sürekli ağladım emzirme yasak diye iki gun haftasonu hic goremeyecegimi dusundukce delirdim ama Allahim dogruyu gösterdi imza atip cikardim ve hamdolsun Çapa da icimiz rahat etsin diye yaptirdik testeleri eve yolladilar yogun bakimlik bi yuksek deger yok bolbol emzirin dediler, bu yuzden hakkimi helal etmiyorum o doktorada yogunbakimdakilerede ,bilmeyen insanlari bebeginde sorun var diye yogunbakim stresi yaşatıp devletten yatan hasta basina odenek aliyorlar ben bunlari tahmin edemesem bende yasayacaktim ayni aciyi stresi o yuzden kesek devlete yada medipole gitseydim yine, medipol de asla bu tarz seyler olmuyor ama malesef Avicennada yaşadım bunu