Medineuyanik Kizlar İstanbul reyap hastanesine giden var mı , doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı ?
Medineuyanik babyasyanil evet şuan muayene ücretleri 580 TL doğuma kadar bakalım kim bilir ücretler ne olacak 😶
babyasyanil Medineuyanik her hafta çağırmaya başladığında 450 ödüyodum doğum yapacağım gün bi gittim 580 dediler 5 gün icinde zam gelmis😅 aklınızda olsun fiyat anlaşırken güncel fiyattan yararlanmak icin nakit ödeyeceğiz derseniz sabitliyorlar biraz blöf yapın baska hastaneye gitmek istemiyoruz yardımcı olun falan shsjs
Medineuyanik babyasyanil bende randevu aldım 450 dediler 2 gün sonra gittim 580 ödedim şaşırdım baya 😂😂
babyasyanil Medineuyanik esenyurt civarında en uygun ve en güzel hastane reyaptı orası da artık ticarethane oldu. Kızımın kontrolüne götürmüyorum aşırı uçtu. En ufak bi şeyde kan tahlili istiyolar saçma sapan
rabiaozcans normal 11 sezaryen 12 bin tl şuanda. suit oda isterseniz normal doğuma +3 bin, sezaryene +7 bin alıyorlarmış🙏 hangi doktora gidiyorsunuz
Medineuyanik rabiaozcans bende geçen hafta ücret bilgisi almıştım ama suit odayı sormayı unutmuştum teşekkür ederim gerçekten ☺️ Nereida Hanıma gidiyorum ben
rabiaozcans Medineuyanik bende kendisine gidiyorum😁🙏 suit oda gereksiz geldi bana kettle falan ve ekstra bir yatak oluyormuş belki büyüklük açısından biraz daha büyüktür
Medineuyanik rabiaozcans evet biraz daha büyükmüş kararsızım bende annem ve eşimin yanımda kalmasını istiyorum gece normal odada zorlanır miyiz bilmiyorum ya , hocamızdan çok memnunum ben siz kaç haftalık hamilesiniz ne zamandır hocamıza gidiyorsunuz
rabiaozcans Medineuyanik 16. hafta başladım kendisine gitmeye. 16-17-26. hafta olmak üzere 3 kez gittim sadece. kuzenim kendisine doğum yapmıştı memnun kalmıştı. öyle çok ilgili bir doktor diyemem ama gayet mütevazi iyi birine benziyor… çok fazla gitmediğim için ancak bu kadar yorum yapabilicem😁💖
Medineuyanik rabiaozcans evet bencede , ama ben doktorumuza gelene kadar 3-4 hekime daha gittim ve en iyisi bu cidden