Arkadaşlar 33. Haftadan beri yataktan kalkmakta dönmekte sıkıntı yaşıyorum sanki bıçak saplanır gibi bir anda ağrı saplanıyor bazen kalktıktan sonra bile kollarımı kaldırıp kıyafetimi bile giyemiyorum eğilip kalkamıyorum sizce bu ağrı doğum sancısı mı yoksa bel ağrısı mı şuanda 38 haftalığız