asli_hmz ben çok fazla idrar yolu enfeksiyonu ve mantar yaşadığım için ayrı yıkıyorum iç çamaşırlarımı yanına hicbirsey atmıyorum makineye günde çok çok sık değiştiriyorum , aşırı akıntı problemi yaşadığımdan , fırsat bulursam utuluyorum onun dışında deterjandan iyi arinsin diye iki kez durulama yapıyorum artık
mantar ve enfeksiyondan kurtulamadım hamilelik öncesi çok fazla antibiyotik kullaniyodum diye sanırım..