Kızım amipli dizanteri oldu. Çokta dikkat ediyorum hijyenine artık ya havuzdan ya denizden geldi. Bugün 4. Gün ne ishali ne ateşi geçmiyor. Benim kızımın bir huyu var. Şurup içince kusuyor. Neyin içerisine katarsam katayım hissediyor. Yarı miktarını katsam bile. Artık yemek bile yemiyor. Bugün pik seviyesine ulaştı hastalık. 1 gün daha böyle giderse tekrar doktora gideceğim. Antibiyotik alamıyor içmediği için. Evde antibiyotiksiz geçiren , ne bileyim bir şeyden fayda gören var mı aranızda.