Sahrasema canım eğer hastaneye gidebiliyorsan git diyecem de alttan muayene edecekler onu da ben önermiyorum, ağrın yoksa bekle sabah kendi doktoruna git söyle. Ben 3.ayı bitirdim 8.haftadan beri aynı şekilde koyu renk lekelenmem var şuan bile var ama doktor progestan dışında birşey vermiyor