Her akıntı enfeksiyon olmuyor rahim genişlediği için hormonlar da akıntı yaparmış bendede var doktor normal demişti . Benim belimde değilde sol kasık tarafıma kalkarken otururken ani bıçak saplanmaları kasılma böyle içimde bişey yırtılıyor hissi oluyor ara ara kontörle gidince soracağım normal mi diye