12+1 deyim. Perşembe günü kontrolüm vardı doktora gittik . Allah şükür iyiydik. Doktor cinsiyet tahmini yaptı erkek olabilir dedi sadece devamını getirmedi şimdilik bu kadar dedi gülümseyerek. Öbür ay kesin sonuç veririm dedi . Sizce değişir mi yoksa ilk tahmin doğru mu oluyor ?? 😊😊